יום רביעי, 17 בפברואר 2010

למה לקנות מטבח מנגרית מטבחים


המטבח בבית הישראלי הוא לא סתם עוד חדר, מקום שבו מכינים אוכל. המטבח הפך כבר מזמן ל"תעודת הזהות" של הבית הישראלי אפילו יותר מהסלון. המטבח היום משמש לא רק לבישול אלא משמש כמרכז האירוח של הבית.
סקרים שבוצעו בשנים האחרונות מראים כי חמישים אחוז מאיתנו שוהים במטבח יותר משעה, רבע מאיתנו שוהים במטבח יותר משעתיים וחמש אחוז שוהים במטבח קרוב לחמש שעות. מספרים אלו רק מוכיחים את חשיבותו של המטבח בבית ואת הצורך בהעמדה של מטבח איכותי וברמה גבוהה אשר יספק את הצרכים הבסיסיים הנדרשים ממטבח ומאידך ייתן פתרון לדרישות החדשות כמרכז אירוח של הבית.
  • אתם בונים בית חדש?
  • המטבח הישן התיישן?
  • המשפחה התרחבה והמטבח הישן כבר לא יכול לעמוד בעומס?
  • רוצים להחליף את במטבח.

הגיע הזמן לרכש מטבח חדש!
כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב לפני קניית מטבח חדש:
  • קבעו מחיר מקסימאלי לפרויקט, קחו בחשבון מוצרים נלווים כמו מוצרי חשמל ותוספות.
  • בדקו את הרגלי השימוש במטבח והתאימו את הדרישות להרגלים.
  • התאימו את מקומות האחסון  לצורך שלכם.
  • חשבו על מיקום הכריים ונוחות השימוש כולל רווחים נדרשים.
  • חשבו על הפרמטרים הדרושים לפני פנייה לביצוע המטבח!.

עכשיו לאחר שחשבתם על כל הפרמטרים והדרישות, קבעתם תקציב מקסימאלי הגיע הזמן לחפש מקום מתאים לקניית מטבח. מה כדאי יותר נגריית מטבחים מקצועית, סתם נגר או רשת גדולה לבניית מטבחים? השאלה הזו עולה כל פעם מחדש ודעתי בנושא זו ברורה מאד.
כשאתה משקיע הרבה כסף אתה מצפה ליחס אישי, אתה מצפה שיתייחסו לרעיונות שלך ולדרישות שלך, אתה מצפה שהאיכות תהיה גבוהה. את כל אלו ניתן למצוא רק בנגריית מטבחים איכותית.
נגריית מטבחים היא מרכז ייצור מקצועי שבו אנו יכולים להזמין מטבח לפי התקציב, העיצוב והמידות שאנו רוצים. בניגוד לחברות גדולות מסחריות המציעות דגמים מסוימים של מטבחים בגדלים קבועים, בנגריית מטבחים אנו לא מוגבלים וההיצע רחב, אנו יכולים לשבת עם בעל המקצוע בנגרייה ולעצב את המטבח בכל אופן שאנו מחליטים ובהתאם לדרישות ולחזון שלנו וכך המטבח יראה.
נגריית מטבחים מקצועית מנוהלת ע"י בעל מקצוע שהוא לא רק נגר, אלא הוא בעל ידע רב וניסיון בכל הדרוש להקמת מטבח. לא כל נגר אשר למד לנסר עץ, לקרוא תוכנית ולבנות ארון יכול לבנות מטבח, לכך דרושים ניסיון והבנה בתחום בניית מטבחים. נגר המתמחה בבניית מטבחים יוכל במהלך הגדרת הדרישות להעלות ולחשוב על מאפיינים ופרטים חשובים ואף מועילים, הוא יוכל לדעת אם התכנון שלנו נכון ולכוון אותנו בצורה יעילה בעת מימוש הרעיון ואף לשפר את התוכנית שלנו.
עלות הקמת מטבח היא לא זולה ולכן חשוב שבעלי המקצוע שנעבוד איתם יהיו מקצועיים. נגריית מטבחים מקצועית כזו, שבעל המקצוע בה בעל ניסיון רב גם יוכלו לעזור לנו לבחור את סוג ואיכות החומרים המתאימה ביותר לדרישות ולמאפיינים שהגדרנו, כמות העבודה שתתבצע במטבח, העומסים שיופעלו על היחידות השונות וכך יאפשרו לנו לשמור על מראה המטבח ועמידותו לאורך זמן.
כשאנו קונים מטבח מנגריית מטבחים אנו יכולים להיות בטוחים שכל המוצרים הנלווים שנרכוש כגון מוצרי פרזול, צירים, ידיות  יהיו באיכות גבוהה וזאת מפאת ניסיונו של בעל המקצוע והיכרותו עם שוק המטבחים. זה נשמע ברור מאליו אבל דברים אלו יכולים לחסוך לנו זמן, כסף ועוגמת נפש.
לסיכום, תחום בניית מטבחים נמצא בעלייה ומאופיין בשינויים רבים, אם אתם רוצים לקבל מוצר איכותי אשר בנוי לפי אפיון וחזון אישי, המקום המתאים ביותר הוא נגריית מטבחים. בעל מקצוע ותיק בתחום אשר יוביל אותנו בבטחה במימוש החלום עד להשלמות והעמדתו של מטבח חדש ואיכותי.